lördag 25 juni 2011

Då var midsommar över och vi har haft en riktigt trevlig en! I torsdags eftermiddag åkte vi till Arkösund till Petras familjs sommarstuga. Där firade vi med riktig midsommarmat som sill och potatis, sojaprinskorv till mig, jordgubbar och tårta. Vi lekte lekar, killarna mot tjejerna, och vi behöver inte gå in på vilka som vann. En mycket rolig dag! Jag hade till och med en blommig klänning dagen till ära.

Innan vi åkte hem idag så fyndade jag lite på en loppis. Fick med mig en lampa, några glasskålar och en burk med sytråd hem. Jag älskar loppis och jag har äntligen hittat fyndarn i mig, hoppas på många loppisar i sommar!

Liten busig Lovis i morse. Hur kan man inte bli pigg av denna fantastiska pingla?

2 kommentarer:

  1. Klart man blir pigg av en sådan solstråle <3

    SvaraRadera
  2. liten uppdatering vore på sin plats!!

    SvaraRadera