söndag 12 juni 2011

Jag blir så inspirerad av alla bloggar jag läser och jag tänker att jag också vill ha en sån där fin blogg som alla andra har. Nu har jag skapat mig en ny blogg och jag vill så gärna lova att jag ska hålla den uppdaterad med mycket kort och rolig (hmm, nåja) läsning. Jag har ju tammetusan inget för mig på dagarna, förutom att busa med Lovis då såklart, så ett inlägg lite då och då ska jag väl klara av.
Jag har hittat en alldeles ypperlig sida på internet där man kan redigera sina foton för dom blir ju så mycket finare när man fixar till dom lite. Jag gjorde min header där. Hmm, vet inte om jag blev riktigt nöjd, men den får va så länge iallfall. Jag blir så petig när jag väl sätter mig och gör såna saker. Iallafall så heter sidan Picnik och den hittar du här.
Jag ska redigera lite fler bilder och lära mig programmet lite bättre. Så ni får hålla till godo med bara text så länge. Vinkevink.

1 kommentar:

  1. Ok spännande med en ny blogg igen, jag ser fram emot den med intresse :)

    SvaraRadera